Fest i kväll!

I kväll Mina vänner blir det kalas!

Det ska bli superroligt i kväll! Tjoho! Roger och Daniel fyller båda två 25 år så det blir 50-års kalas. Kul! Jag hoppas att det kommer mycket folk men det gör det nog, det kanske kommer ca: 70 personer och det är väl ganska mycket.. Det tycker jag iaf! Hoppas han får massa fina paket som han blir glad över men det vet jag att han blir, han blir glad om det kommer mycket folk och om dom har roligt.

Det är ganska mycket som måste göras, dom är där nu och sätter upp discot och fixar med sådana saker sen kanske jag åker ut och hjälper dom med lite piff och sånt.

Vad har hänt på sistone då.. ? Jag igår var jag ute i stugan och grillade för första gången iår! Det var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! Nästan iaf :) Sen var jag bara hemma och kollade på burken. Sen kom min baby hem från en kryssning, ganska fräsch faktiskt för att bara sovit en timme på natten..

Idag blir det kalas för hela slanten och i morrn blir det påskmiddag ute i stugan med snaps och allt vad det innebär, för två år sedan när vi var där så skulle vi åka in till stan till Reine (Rogers pappa) och vi skulle bara åka förbi hemma hos oss och lämna en väska. Det slutade med att Roger däckade i 4 timmar innan vi kunde gå hem till Reine och då var ju den festen nästan över.. :) Men kul var det iaf!

Den här påsken hoppas jag på att det blir lite lugnare än den omtalade så vi kan gå ut på krigen och avsluta festandet där!

Nej nu har jag väl skrivit mycket nog Ida? Eller duger det? :)

Puss på er alla! /Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback