Update

Denna helgen var så lugn så lugn... Vet inte om jag gjorde nå kul, eller det kanske jag gjorde... kommer inte ihåg! Jo på fredagen var jag på kingen med Ida men på lördagen var jag bara hemma och tog det lugnt.

Förra helgen var jag hos Fredrik och Dammika, skoj skoj!! Bifogar lite kort därifrån nedan!

På söndag är det julafton, kan inte fatta det. Det känns verkligen inte som jul... ingen snö juh!

Helgen efter det är det nyår, vad tusan ska man göea dårå? Hade velat åkt till sthlm till Daniel och Anna men dom skulle tydligen bort.. .trökmånsar. Det löser sig, tydligen så hade Freddan och Dammika fest så det kanske blir det! Det löser sig. Hör ni hur det låter, det löser sig, det löser sig... Hehe :)

Nej jag vill åka bort till värmen nu! Fly me away!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback