Jag älskar sommaren!

Hej alla glada och alla andra!

Nu mina vänner (och alla andra) är det sommar har jag upptäckt! Jag är kanske lite trög men härligt är det iaf :) Jaha vad har hänt då... hmm... förra helgen så jobbade jag fredag natt och slutade kl 11 på lördagen sen åkte jag raka vägen till min fasters stuga i Grycken. Jättemysigt ställe som man måste åka båt till om man ska kunna komma dit. Underbart! I söndags gjorde jag nog inte så mycket, kollade på film tror jag. Måndagen var varm och solig så då åkte vi till dammsjön och solade och badade jag, Ida och mamsen. Där känns det nästan som att man är utomlands, skönt! Vi åkte tillbaka på tisdagen och tog då med oss Helena, sen åkte jag och jobbade en sväng.. I onsdags åkte vi till IKEA för jag var tvungen att handla en massa saker. Kom hem med en massa kvitton och en massa varor, skor och grejer! :)

Idag (torsdag) började dagen med att jag sov över, vaknade 7.15 och mitt pass började 7.30 sen har jag  jobbat till nu. Nästan nu iaf... Idag ska jag inte göra nåt speciellt, kanske kolla på film eller nåt. I morrn är jag ledig! Det ska bli jätteskönt, ska bara städa lite... Sen jobbar jag lördag kväll men slutar som tur är 20.00 och då hinner jag ju göra nåt efter det om jag vill. Kanske... :)

Nu är det för varmt föt att sitta vid datorn nå längre, puss och kram /Sussi


Kommentarer
Postat av: Patriq

Hallo Susenbusen.

Stilig blogg du har här. Hittade den genom Rogers ;)
Är allt bra med du? verkar så när jag läser bloggen iallafall.

Säg åt din karl att länka till min blogg också. Den är ny och inte mycket för världen, men man måste ju börja nånstans, och lite reklam är aldrig fel.

Jag lägger upp en länk till både din och hans. Hoppas det är okej ;)

Ha det så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback