Idag kommer Alex!

Idag kommer bli en toppendag! Jag känner det i hela kroppen, ingenting kan gå fel! Jag ska kasta in mig i duschen nu och sen åka och hämta honom. Sen får vi nog åka på våran vanliga veckohandling som vi gör på måndagar, lite färsk mjölk, bröd m.m.

Så ska vi naturligtvis leka! Pussla pippipussel, köra med Mac och Blixten McQueen, bygga tågbana och kanske om vädret håller i sig vara ute på gården och leka lite.

Ikväll ska jag se The backup plan med Jennifer Lopez, nån som sett den? Verkar vara en riktig tjejfilm med kärlek, romantik och komedi.. passar perfekt!





Är det inte ikväll som fångarna på fortet börjar? Jo men visst är det väl så!


Och dom som tävlar ikväll är:

Fortets mästare 
 Marie Svan (gift med Gunde)
Isabella de Salareff (Elektra från Galdiatorerna)
Magnus Samuelsson (världens starkaste man)
Casper Jarnebrink (sångare i Arvingarna)

mot..

Svenska mästare
Malin Ewerlöf Krepp (friidrott och löpning)
Armand Kranjc (boxning)
Susanne Gunnarsson (kanot)
Patrik Sjöberg (höjdhopp)



Det ska jag se iaf! Hoppas Alex håller sig vaken så jag får lite sällskap men Roger sa att han var förkyld så han nattar säkert kudden tidigt. Nä nu måste jag sätta fart! Hörs senare.

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback