Kul med Stockholmarna men saknat Alex..

Idag är det måndag och jag slutade 9 i morse. I lördags var jag som sagt hemma hos Fred och Dammen och hade skoj med 08-orna! Alltid lika roligt =) Vi partajade lite hemma sen gick vi till 1 1/2 där det var ganska mycket folk (har jag för mig iaf). Träffade lite annat roligt folk också som jag känner, skoj skoj =) Svängde förbi puben också men där var det inte så kul.. lite folk och bara vi som dansade. Jaja, en kul kväll var det iaf!

Sen har jag jobbat och idag hämtade jag äntligen hem Alex!! Vi tog en prommis hem från dagis och gick förbi en lite lekpark som vi naturligtvis stannade till vid och lekte lite



Gung, gung!



Sen stannade vi vid "skitån" och kastade mossa



Sötnosen min!



Nu är rabarberpajen precis klar som jag och Alex har bakat.. hela lägenheten luktar jättegott! Så är Kristoffer på väg hit, tur för honom att han kommer precis nu när pajen är färdig!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback