Sängfösar´n

Ett snabbt, enkelt och effektivt inlägg blir det nu för jag är dödstrött! Men är ändå sugen på en snabbis =)

Igår kväll åt jag så mycket choklad så jag blev hög. På riktigt alltså. Jag åt säkert en halv STOR chokladkaka med den relativt nya smaken "polkagris". Det var såå sjukt gott att jag inte kunde sluta äta och blev nästan sur när Alex ville smaka.. herregudanamej! Choklad är min drog.. hur ska jag kunna sluta? Det syns på mig. Kolla in ögonen!!



Sen frågade jag Alex om han ville sova med mamma inatt (jag ville ha sällskap) och det ville han såklart! Tyvärr ligger han inte still om nätterna.. just nu ligger han med huvudet neråt och fötterna på kudden.. hmm.. jaja än så länge har inte jag fötter på revbenen så han får ligga kvar så!



Jahapps i morgon börjar jag 9 och slutar itne förrens 15 på lördag, då blir det hem, ta en snabb dusch och sen iväg till Drammen och Fred för att ta en öl eller två och hälsa på Stockholmarna som är på besök. Ska bli skoj!

Nä, nu rycker det i ögonen.. eller dom glider sakta ihop.. gäsp!

Kram! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback