Sommarmys

Ja herregudarna mig! Jag gör inget annat än att myser nu.. myser, myser, njuter och myser.. i solen då naturligtvis! Vilket underbart väder det har varit dom senaste dagarna! Hört lite dåliga rykten om att det var sista soldagen idag men det känns ok, jag kan leva med att solen lyser med sin frånvaro några dagar framöver. Igår hade vi en jättemysig dag! Vi träffade på Helena och Sophie i Sveaparken och lekte lite



 sen tog vi en fika på stan. Efter det gick vi hem till mormor och blev bjudna på tacos, GOTT!



Vi sov också kvar där för det blev så sent! Vem har sämst bordskick förresten. Therese eller Alex? När Alex somnat så spelade vi lite kort.. har för mig att vi vann va Therese?



Idag har vi varit ute i stugan mest hela dagen, vi har solat och badat, käkat våfflor och spelat fotboll. Alex är en riktig soldyrkare har jag märkt, han vägrar vara i skuggan och vill helst ligga i min solstol och sola



Han ser ju faktiskt lite plågad ut men när kläderna åkte av och våfflorna åkte fram var allt bra igen



Sen åkte vi hem till Fred och Dammen och käkade langos, har jag inte ätit sen daldansen för några år sedan.. guuud vad gott det var! Den där Fredrik, han kan han..

Fred lyckades fånga turturduvorna på kort idag också!! Pussgurkor..



Alex är fortfarande vaken men tröttare än tröttast så jag ska slänga honom i säng nu, eller det är ju lördag.. han får kolla klart på filmen först (om han inte somnar till den i soffan vilken sekund som helst)

Hoppas ni har en bra lördag allihopa!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback