Jag kommer sakna...

... min vän, min vapendragare, min syster från en annan mamma (ni vet brother from another mother?)

Så jag tillägnar ett inlägg med foton på henne!!! Hon är så töntig så hon tar bort taggar från facebookkort men här inne på MIN sida kan hon inte ta bort nåt! Mohaha! Nä då Ida, bara fina kort.. lovar!




En riktig vän älskar dig även fast du inte förtjänar det..




Vänner är som diamanter, dyrbara och värdefulla...




Vänner är som stjärnor, du ser dom inte alltid men du vet att dom finns där ändå...




Jag kommer verkligen sakna dig min lilla korv!



Nu har du precis åkt från mig och nu dröjer det en månad innan vi ses igen.. men då blir det skoj!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så fint! Jag blir alldelens rörd. Som jag kommer saknar dig! Men vi ses snart igen. Ha de nu så underbart i Cypern och ta hand om er, jag är rädd om er! PussoKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback