Är det soligt?

..Så får man låna morsans brillor i brist på egna!







Idag ska vi med mormor och moster till stugan för att piffa till lite med nya gardiner och lampor i det nyrenoverade vardagsrummet. Så bjuds det på våfflor också! Smaskens =)

Imorgon är vi lediga båda två och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för skoj.. leka ute om vädret tillåter iaf. Eller det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Åh jag har så mycket jag ska göra men jag tror jag skjuter upp det till helgen. Jo så får det bli! Eller va tusan, jag jobbar ju hela helgen.. äsch det löser sig!

Ha det så bra och ut i vårvädret, solen skiner ju!

Kram /S


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till :
http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 14:49:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback