Hjärtat är tillbaka!

Helgen har varit bra, ganska bra iaf! Jobb, lite illamående, lite dans och lite mer jobb. Stackars stackars min kära vän Ida som åkt på magsjuka.. och stackars stackars mig som träffade henne i lördags... Idag sov jag 3 timmar middag. Mådde så fruktansvärt illa så jag bara däckade. Usch. Mår fortfarande illa men inte lika mycket. Hoppas det går över nu! För nån vecka sen så tänkte jag `hoppas jag kan få magsjuka för det vore toppen att börja en ny diet med magsjuka!´ Ni vet börja med att tappa en sisådär 5 kg på några dagars kräkande. Toppen!

Men nu har jag ångrat mig, jag vill inte ha magsjuka! I helgen ska jag till blge och så ska jag fira Ida och Mattra som fyller 27 resp 30. Det blir nog skoj! Vet exakt vad jag ska köpa till 27 åringen, 30 åringen är desto svårare! Tar med mig Alex till Avesta i morrn kanske om jag mår bättre... får se om jag hittar nåt!

Idag tog vi en prommis från jobbet! Jag var tvungen att ha lite luft men tusan vad blött det var, både jag och korven var dyngsura när vi kom hem =) Mysigt!



Nu är vi hemma hos mormor och morfar men ska strax åka hem. Vi har blivit bjudna på chili con carne (göött) och jag längtar tills ikväll. Så jag får se om det hände nåt på festen igår (BB). Hoppas jag håller mig vaken bara!


Längtar tills i helgen =)

Kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback