Torsdag

Idag är det torsdag och jag har tvättdag... Alex fick vara på dagis idag eftersom han varit där så lite på sista tiden (cypernresa och annat skoj) så han kommer in i rutinerna igen. Så har jag äntligen satt i "vinterfönstrerna". Vad heter det egentligen? Extrafönstrena? Fan nu kan jag inte stava heller! Hahaha! Skit samma, ni fattar väl vad jag menar iaf?




Fick tipset om att lägga bommul mellan fönstrena.. vad tycker ni? Känns lite tantvarning? Fast det hjälper ju mot drag.. Bommul och nåt pynt? Hmm... det var så jävla drygt att sätta dit dom så jag vet inte om jag vill ta bort dom igen.


Förresten så kollade jag på filmen igår. Den där Love.. vad den nu hette. Som jag bloggade om här om dagen. Den var väl ok. Inte mer än så.


På fredag ska vi ha lite mys med jobbet. Hem till en av oss och käka lite, dricka lite vin och bara ha det bra. Ska bli superkul!


Jag fyller ju år snart också! Hoppas hoppas jag får semester för då blir det skoj! Middag med la familia på fredagen och skoj med brudsen på lördagen =) OM jag nu får semester!! Hoppas!


Ha en bra dag! Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback