Tråklista

Gossip Girl eller Sex and the City? SATC :)

Starbucks eller Espresso House?
Öh? Morgonkaffet med kaffegrädde hemma är bäst!

Glass eller sorbet?
Helt klart glass! Choklad tack

Nyttig eller onyttigt?
Ganska nyttig! Käkar LCHF och har tappat 10. "Fuskar" lite då och då nu för tiden men för det mesta nyttig.

Shoppa eller fika? Shoppa! Tyvärr blir det inte så mycket av den varan nu för tiden men skoj är det!

Bada eller sola? Sola, sola, sola! Men i Turkiet ska jag sola, bada, sola, bada!

London eller New York? London har jag varit till (åker gärna igen iofs) men new york är verkligen en dröm som jag hoppas få uppfylla en vacker dag!

Sverige eller USA? Älskar Sverige men reser gärna till USA nån gång. Fira 30-årsdagen där kanske?

Havet eller Pool? Börja dagen vid havet och avsluta i poolen låter väl skönt?

Julafton eller Födelsedag? Jul!!!

Vinter eller sommar? Sommar såklart!

Sminkad eller Osminkad? Sminkad! Är nästan aldrig utan! (utom på natten)

Pojkvän eller singel? Pojkvän :)

Ragga eller bli uppraggad? Raggar gör jag inte!

Smsa eller prata i telefon? Sms, är inte så förtjust i att prata i phonen

Ful och rik eller Snygg och fattig? Jag väljer snygg och rik!

Hemmakväll eller utekväll? Nu för tiden väljer jag hemmakväll ;)

Sova naken eller med pyjamas? Endast iförd trosor.. Grr ;)

Rosa eller Blå? Rosa

Sova eller Vaken? Jaa.. Beror väl på hur trött man är?

Blogg eller Facebook? Facebook

Känd eller okänd? Är okänd!

Shoppa eller Blogga? Shoppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback