En helg hos Världens bästa Helena!

Jag tog tåget från hedemora till centralstationen i Stockholm där bästa Helena väntade på mig som hon alltid gör när jag kommer. Vi slog oss ner på den godaste "thai" (eller Kina?) -buffén finns. Sushi och massor med annat gott. Vi åt tills vi sprack och tog 2 öl till det. Helgen försvann på tok för fort. Vi har ätit massa god mat, druckit kalla öl och sprakande rosé. Vi har dansat så fötterna blöder (bokstavligt talat) och skrattat som vi alltid gör. Jag älskar att resa och hitta på saker med barn men snacka om att jag njuter när jag bara får sitta och prata och njuta. Tack snälla, fantastiska, vackra du för en helg som gick på tok för fort! Vi ses snart <3














Kommentarer
Postat av: Helena

Åh tack själv fantastiska Sussi
Det var en superduper helg
Puss

2014-08-05 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback