Hoppsan vad längesen

Nu har jag fått en ny mobil. Min gamla blev stulen av en kärring (mest troligt) på kingen. Jag ska aldrig mer gå på kingen, iaf inte med min mobil eller annat av värde. Usch. Jaja skit samma! I natt sover jag och min lillprins i husvagnen (yaaaay). Hur kul känns inte det? Askul om du frågar mig. Klockan är nu 22,30, Alex har sovit sen 21 och jag ligger nerbäddad sen 22. Vi är inga partypinglor men det är ju faktiskt skola i morrn. Jag jobbar 13-20, lagom en fredag. Börjar 13 på lördag och slutar 09 på söndag. Perfekt helg med andra ord!

Nästa helg åker familjen till Västerås för då ska lilleman spela cup i innebandy. Mormor har hyrt en lyxstuga. Mysigt!

Nu ska jag nog sova lite, Alex har Thailandtid så han vaknar runt 5 på morron...




Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback