Hänger lite mer i Leksand

Yeah! Nu är jag inne på sista semesterveckan. Känns som att jag haft semester hela sommaren faktiskt! Och fint väder har jag fått. Men jag ska verkligen njuta av den sista veckan för sen är det jobb som gäller 😊 Iaf så har vi haft finbesök av Sara, Jacob, Charlie, Joline och Ted. Dom tog husbilen hit och hängde med oss måndag till torsdag. Fullt ös kan man säga 😊 Vi har jagat pokemons, ätit massa god mat, druckit gott vin och snackat skit långt in på småtimmarna.

Sen blev vi ensamma en sväng och drog på bio! Vi tog hojarna in till stan och såg husdjurens hemliga liv (eller vad heter den?). Bra film med lite skratt 😊. Fullt med folk i biosalongen! 320 personer tog dom in och det blev fullt.. Tur vi kom i tid!

Så här ligger stuga 19. Dålig bild men det är massa stora träd framför och ingen gräsplätt alls... Ska fixa i morrn mammi!

I morrn vette 17 vad jag ska hitta på. En promenad runt hela campingen och sen kolla in bättre stuga till mamma och pappa. Sen plugga tror jag. Lämna in sista arbetet innan muntliga examinationen. Det blir väl en bra dag! Äta laxsallad (hemgjord). Gott 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback