Leksand 9/8

En dag ensam i vagnen. Nu är klockan strax 22,30. Jag hoppas att jag orkar hålla mig vaken för att se handbollen som börjar 00,50. Ser mörkt ut men jag ska göra mitt bästa 😊

Idag har jag haft en riktig mysdag. Ätit korv till lunch och middag (orkade inte handla), makaroner till lunch och klyftpotatis till middag. Funkade finfint!

Tog en prommis runt lunch och kikade på mamma och pappas plats. Den låg inne i skogen så jag lyckades byta stuga till dom så dom får lite sol iaf!

Här ligger stuga 19. Nu har ni mycket bättre stuga!

Sen har jag tvättat idag. 60 kr för 3 timmar! Dyrt!

Nu har jag tvmys och som sagt, hoppas jag håller mig vaken till handbollen 👍🏻

I morgon väntad regn hela långa dagen... Men men, lilleman ska hämtas så då kan vi ha tvspelsmys. Wii kanske? ❤️💜💚


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback