Älskade unge

Alex har varit med bästa mormor och morfar i 2 dagar då mammi jobbat. Igår när jag hämtade honom vid 20 så åkte vi och hälsade på pappi som var på kontoret som ligger granne till oss. Han var pigg och glad med bajsade för 4de gången idag. Han åt sjukt mycket mat igår så vi gissade att det var mycket som skulle ut. 

Sen kom vi hem och la oss tillsammans (mammi var också trött) och båda sov före 22. Klockan 00 väcks jag av kräkor i sängen. Ur med sängkläder, bäddmadrass och barn. Duscha av barn och sängkläder, i med nya sängkläder och rent barn. Barn mår nu bra?! 



Åh vad jag älskar denna unge <3

Upp i morse och ringa jobb och skola, vab idag igen! Alex sov till 8,30 och mår nu prima. Jaha? Han var hungrig så han käkade lite Yoggi. Jaha? Det är nog inte magsjuka, eller så är det en sån där snabb magsjuka. Iaf så är det våran tid att få vara friska nu. Så är det!

Längtar så efter playan. Ge mig semester nuuuuuu!



14 dagar 🌞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback