Såååå hungrig!

Ja herregud vilken vecka! Snabbt förklarat så började det med magkramper och kräkor på fredagen, förvärrades på lördagen... Åkte till akuten i Avesta på lördag fm (tack för ingen hjälp Avesta?!) sen hemskickad. Hemma med dom värsta plågorna ni kan tänka er! Kanske 4-5 timmar? Ingen aning... Iaf så blir det ambulansfärd till Falun. Får smärtstillande, morfin 💕 




ligger kvar 3 nätter tror jag? Sen får jag äntligen komma hem!

Väl hemma så är mitt mål att kunna äta. En vecka utan mat (men med dropp) har nu gjort mig till ett monster. Jag skulle kunna äta precis vad som helst! Försöker behärska mig då jag ska hålla mig till kokt, lättsmält mat... Men det är inte lätt! 



Som pricken över i'et så åkte Alex på kräksjukan/skitsjukan i helgen och kräktes i natt med.. Stackars, stackars älskling! Sjukskriven en vecka och nu några dagar vabb. Snart är vi på fötterna igen!

Snacka om att jag längtar till playan nu då!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback