Leksand 27/7

Idag vaknade vi lite sent, drog till insjön för lite shopping. Vi köpte massa snygga kläder till Alex. Ett linne, en t-shirt, ett par shorts, ett par mjukisbyxor, 5 par kalsonger.. Har jag glömt nåt? Jo till mig! Ett par tofflor (så supersnygga!) (mamma kommer avsky dom) och ett armband. 400-ish. Det kan man kalla billigt (mina skor gick på nästan hälften av slutpriset) 👍🏻

Sen jagade vi pokemons, lunch på kinan (med dålig sushi) och handling på Hemköp. Hem och vila sen in på sommarland, fullt ös medvetslös där inne. Sen hem, ta båten till Siljan.. Blåser för mycket.. Myser på handdukarna och pratar(!) sjukt mysigt! Sen hem, kräftskiva på 2 😊 sen störtsta disken efter tacotisdagen. Nu vila... Borde plugga men jag tar det i helgen. Helt slut nu. I morrn kommer Helena och Ida. Det ska bli superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback