Leksand

Mina tjejer Helena och Ida har hälsat på. Det gjorde mig verkligen gott ända in i själen. Finfina tjejer ❤️

Vi snackade som om det brann i käften, mycket skulle gås igenom.. Och så drack vi massa gott och åt gott till det. En mysig kväll och jag somnade med ett leende på läpparna 😊

Nu har finfina Sara, Jacob, Charlie, Joline och Ted kommit till stan! Vi tog hojarna in till dom för lite lek och pizza. Mysigt! I morrn kommer dom till campingen och stannar 3 nätter. Yeah!

Alex har fått en ny cykel av MOFFA! Tack snällaste moffa. Han är så lycklig och stolt över nya cykeln 👍🏻😎

Jag har kikat på en fantastisk solnedgång och ska krypa till kojs. I morrn blir det skoj. Fullt ös, medvetslös ❤️


Kommentarer
Postat av: Solen

Åh vad jag saknar er mina fina tjejer! <3 <3 <3

2016-08-02 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback