Leksand

Nu har dom gjort om bloggappen. Fattar inte riktigt hur jag ska göra för att göra ett inlägg. Men jag provar. Jag är i Leksand! Surprise! 😎 Klockan är snart 10, solen skiner och jag ska ner till stranden och spendera några timmar där. Ska göra kaffe och ta med min nya termos (tack mammi och pappi) och ber på dom där proteinbröden jag köpte igår på Lidl. Kanske smiter förbi affären och köper en frukt och en kexchoklad eller nåt annat gott.

Jag är i Leksand själv t om. Haha, ni fattar inte hur underbart det är! Bästa är ju såklart när Alex är med, men nu är han hos pappi så då drog jag själv. Men 2 dagar själv räcker nog, sen vill jag nog ha lite sällis. (Skulle nog fixa en vecka själv också)

Solen strålade igår. Jag grillade kött och åt ihop med sallad och aioli, jag tog en tupplur i hängmattan och låg vid Siljan och badade lite. Kollade på film på kvällen och somnade gott vid 00-snåret. Härlig dag! Jo jag planterade lite blommor i min kruka också som jag köpte inne i stan igår. Fint tycker jag!

Nä nu är det varmt! Mot stranden! 🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback