Tvätt och städ... blä!

Hur korkad får man vara egentligen! Varför bokar jag en tvättid 7 på morgonen när jag är ledig från både jobb och barn? Brukar gå upp tidigt på mornarna men bara för att jag antingen jobbar eller har en liten kis hemma som är morgonpigg... Idag är en av dom få dagarna som jag verkligen hade kunnat sovit ut men då bokar jag tvättid!! Korkat Sussi, korkat! Men för att försvara mig själv mot mig själv? Så hade jag inget alternatv, det är fullbokat i tvättstugan jämt! Om man inte vet två veckor framöver om man har tid att tvätta... men idag ska jag boka om till en ny tid, en bra tid på eftermiddagen...

Jaja, mina prickar ser lite bättre ut idag, igår när jag la mig var dom som dom brukar men i morse såg det lite bättre ut. Har kört stenhårt (flera gånger om dagen iaf) med en kräm jag köpte till Alex från barnängen mot hudirritationer och torr hud och den verkar funka! Hoppas bara att det är ännu bättre i morgon och att dom snart är borta. Undra vad dom kommer ifrån, jag har inte bytt tvättmedel, inte ätit nåt utöver det vanliga... men vi var och badade på Aqua nova alldeless innan så jag kanske var känslig för det. Men jag har badat i klor massor av gånger förut och inte fått några men av det.

Här är ett kort på min underbara Alex när han gjorde neee.. chokladbollar åt oss i lördags:




Nä nu blire en tur till tvätten, igen..

Kramisar /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback