Leksand 26/7

Ännu en dag i paradiset är över (snart). Idag har det varit en toppentisdag! I morse käkade vi frulle, jag brassade på lite pannkakor till lunch som vi skulle ta med till sommarland, kaffe fixades i riktiga kaffebryggaren som jag tog med hemifrån (inge mer snabbkaffe!!!). Sen drog vi in på sommarland i snabbkassan (tack för det säsongskort) och körde fun laser tag. Igen. Lika kul. Igen 😎 Men nu förlorade vi! Fast det var kul ändå. Ett riktigt träningspass!

Sen öppnade sig himlen och vi drog hemåt för att käka pannkakorna

Alice och mamma och pappa (Roger och Milla) kom och myste. Vi käkade tacos, lekte och tog ett dop i poolen. Snacka om härlig tisdag!

Hoppas dom kommer snart igen. Nu myser vi på varsitt håll. Jag tar ett glas vin och kollar mobilen och Alex spelar ps4. Fick vääärldens finaste fråga idag. Jag tackade ja på en gång. Bästa frågan man kan få ❤️💚💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback