Party!

Party!

Grattis min vän!

Idag är den stora dagen! Idag fyller min baby 25 år... Herregud vad han är gammal :) I lördags var det fest och det var superroligt! Det kom en massa folk som festade och hade superroligt. Synd bara att så pass många åkte hem så tidigt för att gå på krogen men men så var det på min 20 års fest också. Folk är sådana. Dom gnäller över att det aldrig händer nå kul, att det är så tråkigt att gå ut i den här stan och sen när det väl händer nåt roligt så ska dom ut ändå! Jaja roligt var det iaf :)

Idag blir det fullt hus hela dagen, om en timme kommer dom 5 första sen en timme senare kommer nästa och en timme efter det nästa osv... Det ska bli kul, jag har bakat morotskaka och Roger är och köper en tårta nu. Hoppas det blir bra. Jag hade köpt en skinnjacka åt honom i födelsedagspresent och den vart jättebra, skitsnygg!

I lördags var vi ut på hotellet, först ute i stugan på påskmiddag sen hem till Joe på förfest och sen på hotellet. Det var en jäkla massa folk ute i lördags men det brukar väl vara det när det är påsk. Hundra spänn tog dom i inträde men folk betalar ju det så det är klart att dom ska ta det. Och nu när Mickes har stängt så har man ju inge val. Om man inte vill gå på gammelkingen så... och det vill man ju inte!

Nej nu kommer dom om ca en timme, måste hinna göra mig klar innan dom kommer!

Puss i ljumsken! /Sussi


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja de var verkligen kanon kul i fredags, tack för en super fest! Hoppas ni får en bra dag.. kramar. /I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback