God Jul och Ett skitkul Gott Nytt år!

Hohoho! Säger snart jultomten hemma hos mig, eller inte hemma hos mig utan hos mormor!
Jag har fått ett litet problem... jag jobbar natt i natt (fredag), slutar i morrn ca: 9.00 (eg. 12 men Bosse är skyldig mig det)
sen tänkte jag åka och handla 2 julklappar (jag som trodde att jag var färdig med det) sen ska jag iväg och jobba natt igen, på lördag alltså. Och sen slutar jag inte förräns kl 12.00 på julafton och jag och Roger skulla ha åkt ut och firat lite jul och käka julgröt på julaftonsmorgon hos Mamsen och Papsen i stugan så att dom hinner träffa Roger och byta paket och allt sånt.. hmm.. sen går det inte på juldagen heller för¨då är det hockey.. hmm.. hur ska jag lösa det här! Vi måste nämligen vara inne i stan till ett igen!

Jaja det ordnar sig! Igår var det en mysig lite julafton, "lillajulafton" kallade vi det. Det är min och Rogers egna julafton =) Vi delade på en flarra mousserande rose´ (smaskens faktiskt) och sen böt vi klapparna och jag fick Pinks DVD "Pink on tour" eller vad den hette. Det var iaf när hon åker runt i Europa och turnerar, tack för den!! Sen fick jag snygga underkläder också! Perfekt!

Skulle behöva färga håret också innan jul men jag vet inte om jag orkar, kanske räcker om jag gör det till nyår? Jo det gör det nog..

Helt sjukt att det är julafton om 2 dagar! Förresten så ska jag spela bingolotto på jobbet i morrn kväll, är det lite tantvarning på det eller är det ok? Äsch det är helt ok för mig i så fall. Jag fattar inte varför folk gnäller så mycket på mig hela tiden, ok jag gillar antikrundan och antikdeckarna men det är faktiskt intressant!! Och så gillar jag att lösa korsord men det är fakstiskt bra träning för hjärnan kan jag berätta för er! =)

Oj oj oj vad jag har bloggat mycket idag och inte ett enda kort, inte så vanligt!

Jag antar att jag inte kommer hinna blogga nå mer innan jul så jag vill passa på att önska alla en god jul och ett skitkul nytt år!

Nu är det dags att se framåt och bara gasa!  PIK =)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Ida

... och du pratar du med blommor! Jo Sussi, det är nått som är fel men jag tycker om dej i alla fall :)
Hoppas allt löser dej och god jul kompis.
krama

Postat av: helena

inge julpyssel på din sida heller.

rena rama sommar blommorna ju

2006-12-23 @ 17:16:47
Postat av: Stammen senior

Go'Jul Sussi hoppas du har en fin fin jul...kram kram Anna fr andrasidan

2006-12-25 @ 05:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback