Härligt med regn!

Just nu när jag sitter och skriver spöregnar det utanför!

Jag hör hur det verkligen smattrar mot fönstret.. härligt! Fast det är klart... det är inte så härligt för min stackars bil som står här utanför... hon kommer ju bli dyngsur! Skit också! Jaja vad gör man.. Jag kan ju inte ta in henne direkt :)

Vad har hänt sen sist då..? Ja säkert inte så mycket men idag har jag varit och spelat minigolf och det var kul! Gissa vem som vann då? Jag, jag jag! :)

Annars vet jag inte vad som hänt. Igår var mina goda vänner Ida och Helena ute hos mig och kollade på film. Vi hyrde två stycken som vi tyckte såg bra ut.. Dom var lika dåliga båda två. Kanska att den sista filmen vi såg var lite, lite bättre än den första.. Annars var det ganska uselt faktiskt.

Nej nu har jag inte tid att sitta här och knappa! puss och kläm! /S


Kommentarer
Postat av: hemlig

jag tror jag är kär i dig

2006-06-28 @ 22:01:26
Postat av: Anonym

Det låter härligt!

2006-07-04 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback