Måndag efter en jobbig helg!

Jaha så var det måndag igen!

Drygt som faan. Men det går ju inte att göra nåt åt det.. jag hade önskat att jag var ledig men så är ju inte fallet... Ska jobba natt 18 timmar och så samma sak i morrn.. Blä! Jag slutar kl 9.00 i morrn bitti och sen ska jag tillbaka till 15.30 igen..

Helgen har sett ut så här:

Fredag: Jobbade mellan 14.00-21.00 Helt ok, vi köpte pizza och hade det skönt sen åkte jag hem, tvättade av mig lite och gick hem till mina päron där Henke och Kristin var. Vi spelade lite kort sen gick vi hem till Henke. Efter det åkte vi till kingen i sveriges häftigaste bil! Vet inte var det var för sort men det var cool iaf :) På kingen var det ganska mycket folk, det var rätt roligt! Och jag vart ganska full, det var drygt!

Lördag: Vaknade kl 7.30 trött som faan och bakis som aldrig förr. Tog en tur till toan och kräktes lite och mådde tyvärr inge bättre av det (Jag brukar alltid må bättre efter att jag kräkts men inte då). Sen gick jag och mamma en sväng på marknade men det var så himla kallt så vi gick hem ganska fort.. Brr..! Sen gick jag hem och slumrade lite framför TV´n och väntade på att Ida skulle komma.. Sen när hon kom svepte jag en cider och sen gick vi och handlade mat. Efter cidern mådde jag lite bättre och vi kunde äntligen åka ut till Jenny. Där festade vi och hade tokkul. Nån sa att vi spelat kubb och att mitt lag förlorat men det kommer jag inte ihåg nåt av :) Efter det vart det Rootvälta på hotellet men det var inge roligt det heller. Bara en massa folk och när jag stog framme och lyssnade på dom så var det nån runt mig som la av en fis och då vart jag så sur att jag gick till kingen i stället. Där var det inge roligt heller... Sen gick jag hem.

Söndag: Dagen började precis som lördagen gjorde... med en lite tur på tjotta.. Ingen lycka denna gång! Faan, sen när jag ligger i sängen och pratar med Ida ringer det på dörren och jag hör en mansröst ropa i brevinkastet: "öppna dörren" Jag vart livrädd och vågade naturligtvis inte gå upp och öppna.. Sen hör jag min mammas röst: "Hon kanske inte är hemma" Då vågade jag gå och öppna... Dom gav förslaget om att åka ut till stugan och käka lunch och sola så det följde jag med på , skönt! Skönt men konstigt för när vi ligger där och svettas i godan ro så börjar jag få nå konstiga blöta stänk på mig.. Jag tänkte vad tusan nu då... Håller pappa på att spruta ner mig med en vattenspruta eller nåt? Nej då hade det börjat regna! Herregud! Sen åkte jag hem, la mig på soffan och kolla lite på Tv. Gick sen och köpte pizza och tittade på big brother. Carina åkte ut och det är väl ok, hoppades att linn skulle åka men jag har irriterat mig ganska mycket på Carina också så det var ok. Idag som sagt ska jag jobba!
Puss och kram / Sussi

Kommentarer
Postat av: Vem tror du?

KRÄÄÄÄÄÄÄKAN! :P

2006-05-15 @ 18:51:30
Postat av: Ida

Herregud, de är måndag i din blogg helatiden ju! Jag vill se lite ny fräsch info :P

2006-05-23 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback