Ja..

Vet inte vad jag ska skriva.. Kan ju börja med att be om ursäkt att jag inte skrivit svaren på kändisarna! Börjar längst ner med.. tamtadadam!

Ronja såklart! Grattis Helena till första plats!

Sen kommer... Bert den siste oskulden! Grattis Helena igen! Om nu "Äre Bert?" gäller som rätt svar...
(Therese? LillErik? Ge er nu tjejer.. herregud..)

Sen var det... Sune! var den för svår? Ingen gissning från varken Helena, Ida eller Therese?

Och tjejen... (trumvirvel) Madicken!! Era loosers!

Jaja, så var det med det!

Idag är det torsdag, städdag.. nä, jag sket i det faktiskt! Har iaf börjat med att måla det fina vitrinskåpet jag fick av snälla Anita. Shit vad det kommer ta tid! Tog säkert en timme att bara måla lådorna.. Gäsp! Men tokfint blir det! Kommer bilder inom kort.

På lördag är ju den berömda byakampen också! Som jag har längtat iår! Semester och allt så ska jag äntligen få vara med att tävla.. har ju missat dom sista.. hmm.. 4? 5? årena. Men nu ni! Kom igen Olshyttan!

Hört rykten om att det kommer lite Stockholmare i morrn också? Stämmer det? Inte du Helena utan grabbarna.. Eller aknske bara en, den andra är väl kanske i Grekland eller nåt.

Hittade lite gamla kort från byakompen som jag tänkte lägga ut.. bara ett eller två eller nåt



Pappa och Mia




Så här kan det gå till!


Jaha, undra om jag ska ringa min vän Ida som jag sa att jag skulle göra..

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback