Jobb och 1 1/2

Jobbat mer eller mindre hela helgen men hann med en snabbis på 1 1/2 i fredags som alltid är lite skoj. Therese satt hemma hos mig med några kompisar och väntade när jag kom hem från jobbet på kvällen. Tog nån öl och sen drog vi på oss skorna och hamnade som vanligt på halvan. Kul! Mycket folk, känt folk och god öl. Perfekt med andra ord.




Claes var lite pussasugen =)





Hmm.. =)





Lika glad som vanligt! ;)


Ikväll nalkas det bio, äntligen ska jag se Eclipse!


Kramar /S


Kommentarer
Postat av: Therese

haha, fyfaan vilket fult kort de där första! Men de andra var ju bra iaf :D

2010-08-23 @ 16:24:42
Postat av: Sussi

Ja jag håller med.. det första var inte så bra.. =)

2010-08-23 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback