Tandborstning på hög nivå!

Varje morgon och kväll försöker jag se till så vi borstar tänderna ihop och han har blivit jätteduktig på det själv! Han är som en spegel och gör exakt som jag gör.. så söt så!











Gullefjun!!


Usch vad jag avskyr (starkt ord men jag gör verkligen det) den blåa färgen på toaväggen!! Undra om jag ska ta tag i den nästa vecka kanske.. orkar för tusan inte måla mera men det är ju bara målad väv så två vändor kanske.. nä tre kanske med vit färg borde räcka.. kanske! Nej va fan det är ju skitblått! Vad kan man ta annars? Kanske grå färg? Jo men det skulle nog vara fint! Men då har jag grått både i vardagsrummet och på toan.. äsch! Det är fint med grått!! Fräscht!


Nu laddar jag för ett arbetsskift.. 24 timmar.. snark..

Idag har jag varit i farten hela dagen! Tvättat, storhandlat, städat, diskat, varit en sväng till stugan (helt i onödan) och nu hann jag med en halvtimme framför datorn innan det är dags att åka till jobbet..

Ser fram emot helgen!!

Kramar /S


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag målade ett badrum lila (typ ljung) en gång, det var rätt najs faktiskt

Postat av: Sussi

Ah men lila! Det är ju fint!! Varför har jag aldrig tänkt på det för?? Tack så hemskt mycket Stefan =)

2010-08-28 @ 07:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback