Lilla julafton

Här kommer lite bilder från våran lilla julafton




Söta Therese sköter frågeleken


¨

Mamsen och syster väntar på tomten




Jag myser i familjen sällskap




Mamsen vid middagen




"Tomten"




Jag och min fina julklapp




Klappen från pappi




Söta papsen




Syskonkärlek <3



Det var det som var det!

Alex ligger nu och kikar på film och jag kollar på vem vill bli miljonär. Han vann precis 1 000 000! Har aldrig sett nån vunnit det förut.. och! Han hade alla livlinor kvar på sista frågan! Där gjorde han av med två.. men ändå! Shit 1 000 000! Tänk om man hade det!


Snart blir det Robinson! och i morgon nalkas myyys med tjejerna! Ser fram emot det som barn ser fram emot julafon! Hoppas bara inte Ida blir jättedålig.. hon måste med!

Ha en underbar helg!

Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback