Yes!! Jag kunde sova länge idag!

Jag blev lite ledsen när jag vaknade och såg att klockan bara var 7,52 i morse när jag vaknade.. MEN! Jag somnade om ända till klockan 11!! Tjoho vad underbart! Nästa underbara sak är att jag får hem lillprinsen idag! Allt är toppen idag. Sen hade det kommit nya spel på shockwave också! Jag känner att inget, absolut inget, kan gå fel idag! Ska gå förbi min mormor på vägen till dagis idag och hämta cykeln så ska jag och Alex ut och cykla.. det blir nog populärt tror jag. Kan tänka mig hans reaktion när bilen inte står där.. "Men mamma, bilen borta?" "Mamma vart är bilen?" Sötnöten! Här kommer lite bilder som Alex farmor tagit:







Visst har hon tagit fina kort?? Jättefina!

Avslutar med ett på mig för nån vecka sen:



Ser ledsen ut men det är jag inte =)

Nä nu ska jag skynda mig, snart ska Alex hämtas!!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback