Hockey i olshyttan

Gårdagskvällen spenderades i Olshyttans "bystuga" där det bjöds på hockey på storbild. Mysipysigt och Leksand vann så alla var glada, utom jag som tippade på att Växjö skulle vinna...

Jag, Therese och Ruth åkte sen in till stan, snälla mamsen var chaufför... "vi har det bra, vi här bak i bilen.."



Sorry för kvaliten på kortet...


Trevligt var det iaf! Tack för det ni roliga människor :) Ruth gjorde också så jag fick sendrag i bakhuvudet... jag vet att det låter konstigt men jag skrattade på mascaran rann ner för kinderna och ni vet när man skrattar så mycket så kinderna tröttnar och inte orkar hålla upp läpparna längre? Då tar musklerna bak i huvudet över och eftersom dom inte används speciellt mycket så får man sendrag och det har idag gått över i träningsvärk.. Skitkul var det :)

Så här glad var jag hela kvällen:




Jag och Therese hade en systerkväll också förra veckan där hon provade olika frisyer på mig.. hon gjorde exempelvis en tuppkam. Haha så här tjusigt blev det:




Ser ni det ooootroligt snygga blåa färgen i badrummet.. hmm.. man vänjer sig kan jag säga! Fick en mindre hjärtinfarkt första gången jag klev in men nu känns det lite bättre. Ska nog måla det vitt. nångång..


Jahapp! Det får nog räcka för idag! förresten så ser jag att folk är här inne och kikar men inte en enda har lämnat nåt avtryck? Å andra sidan så kikar jag runt massor och lämnar aldrig en kommentar.. så glöm att jag påpekade det! Jag tar tillbaka det, ni behöver verkligen inte skriva nåt!

Ha så kul på karaoken ikväll alla som ska till 1 1/2, själv spenderar jag kvällen på jobbet!

Kramis /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback