Jobb och myshelg

Har Alex den här helgen också fast jag jobbar men mamsen och papsen ställer upp som barnis och så har vi ju Therese som också hjälper till. Guld värt för mig!

Just nu fick jag 2 minuter för mig själv för Therese och Alex gick ut för att fiska? och jaga tåg? Hmm... jaja hoppas dom får nå fisk och att tåget kommer :)

Dom har nyss myst i "tältet" såg ut så här:




Ikväll blir det bara hemmamys med godis och tv.. sen jobb i morrn 7.45-20 kanske? Jo tror det
Sen jobbar jag ons dygn nästa vecka.. eller jo just det jag jobbar ju lördag dygn också! Bytt..

Äsch, det är det värt! För jag ska ju på kryssning påskhelgen!

Då fyller ju systeryster år också! Eller hon fyller på måndagen, hela 20 år!

Här är vi på julafton:



Love you sis!

Nä det får vara bra för idag, nu ska jag och Alex göra neee... chokladbollar!

Kram /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback