Tacosmys!

Idag har verkligen varit en toppendag utan dess like! Alex mådde mycket bättre idag så vi tog vårat pick och pack och drog ner till vasahallen för att bada 2 timmar! Vi hade med oss pastasallad och hade det mysipysigt. Skjutsade mormor och morfar till stugan och åkte sen hem för att fortsätta goset. Fick besök nån timme på eftermiddagen som var hur kul som helst! Inte bara kul utan mysigt också! När dom åkt började vi med tacosen som stod på menyn för kvällen. Kocken Alex fixade grönsakerna och jag stekte färsen




Provsmaka måste man göra!





Fredagsmys på lördagskvällen!





Mums!





Min var svåräten eftersom glupska jag fyllde den med på tok för mycket.. som vanligt..


Nu ligger korven på sitt rum och kikar film trött som han är.. jag är inte så mycket piggare måste jag erkänna.. kanske 8. Så när han somnat ska jag krypa ner och kolla på en film jag laddat.. hmmpf.. hyrt.. ;)
When in Rome hette den



Hoppas den är bra!

Ha en kul/mysig lördag vad ni nu gör för roligt! Skulle vara kul att höra vad ni har för er men va fan, inge tvång på att kommentera.. jag gör aldrig det heller när jag surfar runt =)

Kramas /S


Kommentarer
Postat av: Affärsmiddagen

Vad jag gör en kväll som denna? Jo jag är i London och ska snart ut och äta med nån som heter Tony Blair, ska tydligen vara en trevlig typ. Efter middagen ska jag flyga till New York och festa med Gerard Butler. Det är väl det som händer. Vad sa du att du gjorde? ;)

2010-10-23 @ 21:44:44
Postat av: Sussi

Jag sitter hemma och önskar att jag är Gerard Butler ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback