what to do..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. städa? Jo ikväll vet jag! Eller på eftermiddagen iaf.. då ska jag pallra mig ner till Vasahallen, hämta ut träningskortet och så gymma för första gången på.. hmm.. vet inte hur många år! För många iaf! Det ska bli kul! Hoppas jag får träningsvärk!

Igår började jag titta på en gäsp skiittråkig film.. den hette Henry Poole is here. Visst det hörs väl på namnet att den är dålig.. och om inte annat så syns det på omslaget! Så avskyr jag honom som skådis också!




Men den där lilla flickan i mitten var ju sjukt söt =)


Ikväll ska jag se Crazy heart och den tror jag faktiskt kan vara riktigt bra, eller jag hoppas på det iaf!







Jag hade en dröm nu på morgonkvisten.. jag brukar aldrig minnas mina drömmar men nu kommer jag ihåg mer än väl. Det låg en man i min säng.. inte vilken man som helst utan Sveriges sexigaste man.. Brolle. Abra kadabra shit pommes herregud Big Brother Britt vad han är sexig.. tänk att vakna upp en morgon så ligger han bredvid.. Sveriges genom tidernas snyggaste man. Yes please!











Jummy! Grattis till den tjej som får lägga vantarna på honom =)



Nä, nu är det dags för lite frukost.. gröt kanske? Fy bubblan.. en kopp kaffe? Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback