Bara massa skoj!

Så här är det. Min prins åker utomlands med sin pappa på fredag och kommer vara borta 2 veckor. Fattar ni 2 veckor?! För att inte avlida så har jag sett till att det finns massor för mig att göra under dom här 2 veckorna! Så samma dag som dom åker, åker också jag! Dock inte lika långt.. ;) Jag åker till stockholm för att hälsa på mina andra älsklingar som det är på tok för länge sen jag såg!




Söta Ida och...





Söta Helena =)



Det ska bli helt underbart kul!!


Sen kommer jag hem, jobbar 2 dagar.. sen kan jag inte vara hemma längre! Så då åker jag och Therese till Leksand för att hångla med Brolle ;) Båda två ska hånglas lite, eller hur Therese?






Yes vi ska på ladies night! Så bor vi kvar i leksand i en stuga... mysigt!


Nu ropar lilleman efter frukost!


Ha en bra dag i regnet, kram /S


Kommentarer
Postat av: Helena

Det ska bli SÅ kul.



P.S sexiga trosor där på bilden när alex ligger i magen:)

2011-09-20 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback