Stugmys

Igen! Känns som jag inte gör annat än myser i stugan. Blivit 2 nätter på raken men vad tusan... Det är ju underbart! Den här gången var det jag, Therese och Sophie. Klockan är kvart över 10 och latmaskarna ligger fortfarande och trynar :) Vi köpte med oss kebab och vin, spelare yatzy och kort hela kvällen. Pratade, skrattade och hade det sjukt mysigt!

Idag kommer Helena och Ida hem! Ida har jag nyss träffat men Helena har jag inte sett sen jag fyllde år. Ska bli kul att träffa dom!

På lördag kommer lilleman hem igen! Vi får se vad vi hittar på för skoj då.. Leklandet i Falun eller bada i Avesta eller Borlänge. Skulle vilja prova på Avesta, har aldrig varit där. Samtidigt känner jag inte för att blöta ner mig så leklandet lockar.. Jaja vi får se!

Ha en bra fredag den 13-de!! Kram /S


Kommentarer
Postat av: Sol

Tack för en jättemysig kväll! Det måste göras om!

2012-01-13 @ 13:02:54
Postat av: Fia

Vi ska till leklandet i morgon :) Vi kanske ses :)

2012-01-14 @ 00:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback