Fortfarande hostig

Jaha. Vad 17 är det för fel? Jag har fortfarande hostan från helvetet. Jag har knaprat hostpiller, Alvedon. Druckit hostmedicin och t om svept mängder med cocillana (stavning på det?). Inget har hänt. Jag hostar mig igenom nätterna och sover kanske 3-4 timmar. Igår kväll bytte jag ut alla mediciner mot ett och ett halvt glas vin. Vad hände då? Jo jag sov hela natten. Tackarrrr!

Nu kan jag ju såklart inte dricka vin varje kväll ändå tills jag blir frisk men skönt var det att få sova och jag känner mig faktiskt lite piggare idag :-)

Idag ska jag och Alex till ishallen och köra gladiatorerna. Dom har klättergrejer och annat skoj utanför som han har längtat efter att få prova så det står på dagens agenda. Kanske ska ta med lite fika? Är ju väldans fint väder.

På fredag ska jag på middag hos en finfin kille sen blir det jobb hela långa helgen.

Längtar till påsk gör jag också! Fantastiskt :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback