Hon drog

En av mina tjejer tog sitt pick och pack och drog till Göteborg för ett tag sen. För att börja från början så har vi varit vänner... oj vet inte hur länge. Men iaf så har hon en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Hon är en av mina tjejer. Hon har efter mycket om och men träffat mannen i sitt liv. Vi bodde t om grannar (dörr i dörr) i lite mindre än ett år kanske? Vi hade nycklar in till varandra och det var en väligt avslappnad miljö med många vinkvällar :)
 
Vi har i många timmar disskuterat killar och vad fan som är fel på dom. Tills hon träffade Jonnie. Hon har alltså träffat han. Den rätta. Fantastiskt!
 
Hon kommer hem i helgen. Vi har inte träffats på superlänge! Ju närmare vi kommer fredag, ju mer längtar jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du fantastiska kvinna, vi ses snart <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback