Sockor in the making

Nu är det kallt igen och hösten är här. Jag är ju inget fan av kallt väder och mörker men för att göra det bästa av situationen så tänder jag massvis med ljus, stickar sockor och planerar min fest :-)

Festen går som smort och jag har verkligen allt under kontroll. Jag har bara kvar att bestämma om jag ska göra en music quiz... Jag vet inte om det hinns med!

Iaf så började jag med ett par nya sockor igår kväll. Dom blir bra tror jag! Hoppas bara att andra sockan blir någotsånär lika :-)

Nytt jobb kommer jag få också. Vad det blir får jag veta nästa vecka. Det känns både spännande och läskigt. Men jag tror att det blir bra, går det som jag vill så kommer jag börja jobba dagtid. Tappar pengar och kommer jobba 5 dagar i veckan (sjukt mycket om man jämför med 1-3 dagar i veckan som jag jobbar idag) men får komma hem varje eftermiddag och ledig varje helg. Blir bra :-)

Idag spenderar Alex natten hos sin favorit Therese så han är nog lycklig, i morgon hämtas han av mig sen är han min hela långa helgen. Wiiiii!

Trevlig helg på er, det ska jag ha iaf :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback