Sista turen med vagnen för i år?

Kanske. Vi packade iaf ihop och och drog iväg (utan barn!?!?) med husvagnen till borlänge. Vi valde mellstaparken och hade det fantastiskt. Vi spenderade kvällarna med att prata och dricka vin och bara spendera tid med varandra. Vi var på Alex fotbollscup som passande nog var i borlänge också. Vi konstaterade, efter att ha vaknat dyngsvettiga, att det inte är nåt fel på värmen i vagnen. Puuu vad varmt det blev!

Nu dividerar vi lite om det får vara sista turen för den här säsongen eller om vi hinner med en till? Vi kom också fram till att vi har varit på 8 olika campingar i år. Då har vi hunnit med samma flera gånger men jag kommer knappt ihåg var jag har varit och hur många gånger. En fantastisk sommar har jag haft iaf, det vet jag :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback