Oj vad länge sen

Vad har hänt sen sist då? Ingen aning 😊 Jo nu kikade jag och det var mammis födelsedag. Iaf så tog sommaren slut 😥 Vagnen står nu i stugan och vilar inför nästa säsong. Jag har fått ett mail om att nästa säsong blir den sista som man kan boka hela säsongen. Från 2018 kan man bara boka tillfälliga playser. Dom tjänar alltså mer pengar på folk som kommer bara en vecka eller en helg. Jävla skit. MEN för min del så tror jag inte att jag kan stå där mer än ett år till iaf. Om 2 somrar blir Alex 11 år, mycket tveksamt om han vill hänga med mammi på camping hel somrarna då. Så nästa sommar kör vi all in! Jag samlar redan på mig extra tid i timbanken så jag kan vara ledig extra mycket nästa sommar 😎 Uppe i 70 timmar plus nu tror jag 👍🏻

Jag och pappa åkte upp själva för att ta hem vagnen. Vi köpte med oss kräftor och hade en riktigt mysig kväll 😊💜

Här ovan åt vi krokodilburgare 😝 Äckligt!!

Mina vänner Sara och Jacob har gift sig efter 18 år som sambo. Det var väl på tin ❤️😘

Jag och familjen har hyrt stuga både i Leksand och Örebro. Örebro var vi till nu förra helgen, det var en riktig hit! The lost city var vi på 2 dagar. Wihooo!!

Jag och tjejerna har varit till Göteborg för bästaste Sophie har äntligen fått sin Alexia ❤️ Vi bodde på hotell, åt god mat och drack gott och snokade bebis ❤️

Alex har fyllt 9 år och är en härlig unge. Jag blir bara mer och mer kär i den där lilla människan ❤️

Jag snapchattar mycket. Hihi det är ju så himlans kul 😊

Nu ska jag dra upp mig ur soffan. Jag ska åka och hämta stolarna som jag målade klart igår! Sen ska barn hämtas, Alex ska ha en kompis med sig hem idag. Ikväll har vi pizzatorsdag jag och Alex, snacka om mysigt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback