Det är min födelsedag idag!

Grattis till mig. Vi vet inte riktigt hur vi ska spendera den än.. kanske att vi tar tar gratisbussen till stenstanden, det är bara 600 m men tydligen svårt att hitta exakt var vi har våra gratissolstolar som ingår i hotellet. Och så ska stenstanden ha finast vatten så vi kan snorkla.. vi har det väldigt bra här på hotellet på dagarna också så det är lite svårt att välja. Men kul att se nåt annat kanske 🤗

Igår var det en riktig mysdag. Vi gjorde inte så mycket. Åt mat (maten är faktiskt bra här!) Och solade. Eller jag solade, Alex låg mest under parasollet. Slänger in lite bilder 






Det är varmt här. Igår var det 29 grader. På kvällen typ 23. Fattar inte hur men är så tacksam för det. Behövs inte ens en tröja när vi går och äter middag. Wihooo!
Nä nu ska jag dra upp han den lille mannen. Klockan är här 9,20 och det är dags för frukost!

Kram Sussi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback