Big Brother skit!

Hur i hela världen går det till!?

Hur är det möjligt att en person som har så dåliga odds, som alla tycker så illa om inte åker ur huset? Jag fattar ingenting! Ingen, INGEN gillar Thommy.. INGEN! Men ändå åker han inte ur! Jag har en liten teori på farför han inte åkte ur i dag.

Eftersom att man skulle rösta på den man ville ha kvar i huset, alltså den man tycker bäst om så bryr man sig inte om dom man inte gillar, om man gillar en viss, som t ex Thommy, som man vet inte är omtyckt så röstar man på den men som jag gillar en som är väldigt omtyckt så röstar inte jag på den för jag vet att den personen får vara kvar ändå! Konstigt man så är det!

Hade man fått rösta på den man ville skulle åka ur så hade Thommy åkt så det smäller om det, helt klart!

Jaja nog om det, jag har äntligen bestämt mig att jag ska med till Sälen! Det ska bli tokroligt, jag tror att det vart 12 tjejer i ett stort hus i Sälen. Kan bli hur kul som helst.. Är lite nervös för ditresan för jag och Sophie ska åka i min bil och jag ska köra... Jag som inte hittar till AVesta härifrån.. Men men, det löser sig!

Hoppas det finns skyltar! =)

Puss /Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback