Bubbel... bubbel!

                             Härligt!

Visst ser det skönt ut? Det var det också! :)

Jaha i fredags var vi i Västerås jag och Roger och gjorde den staden osäker... Vill ni veta vad vi gjorde så får ni gå in på
http://rogerlast.blogg.se för han skrev så bra och jag orkar inte :)

I lördags var jag som sagt chaffis åt pappsens jobbarkompisar och det var skoj, världens goaste gubbar!

I söndags var jag hemma hos Roger och kollade på film (alla ni som gick in på hans blogg vet att jag varit där). Jag har sett bättre Wallanderfilm i mina dar men den fick väl duga.

Sen i går jobbade jag natt så jag slutade för ca: 1 timme sedan och snart ska jag åka till blge och shoppa lite...

Tack för i helgen Roger! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback