Grattis till oss!

                                  Grattis till oss!

 Så här såg Mattias ut när vi vann i kortspel i fredags!

Grattis så mycket till oss tycker jag :) Det var tokroligt! Hmm.. i lördags var jag på kräftfest hos min kusins kompis och det var lite kul eftersom att det är han som har hand om den lägenheten som jag har varit och tittat på och som jag har antagit att jag inte fått eftersom att dom skulle ha hört av sig för länge senda och sen ställde nog jag lite för många krav...  Jaja iaf så säger han att jag fått lägenheten och att dom räknar med att jag ska flytta in den 1 Sept! Va!? Du måste driva med mig sa jag då... Det är ju om bara en vecka!

Iaf.. sen pratade vi inte mer om det och då tänkte jag att hon (hans mamma som har huvudansvaret) borde ringa mig på måndag för hon jobbar bara måndagar och torsdagar, men gjorde hon det tror ni? Nej! Jag fattar ingenting. Om dom ringer så vill jag iaf inte ha lägenheten. Den är så himla liten och sen blir elen så himla dyr på vintern där och enda anledningen till att man vill bo där är ju att det är billigt och om elen är så himla dyr så blir det ju inge billigt iaf! trök! Nä jag tror att jag ska bo ute i stugan och spara pengar och sen åka på en långresa någonstans, vara borta minst en månad. Fan vad kul!

Idag är det tisdag och jag ska strax iväg och jobba kväll. Sen är jag ledig i morgon och jobbar sen torsdag natt, lugnt vecka, skönt! Sen på lördag ska jag vara chaufför åt min pappas arbetskamrater, det ska bli tokkul! Jag ska köra deras gamla jobbarminibuss från 1800 har frysit fast! En massa gruvgubbar, "håll i hatten gubbar!" Ska jag ropa när vi åker iväg :) Sen är det bara att gasa!

 Sov i stugan i natt och det var helt underbart! Alldeless tyst och lugnt, gjorde absolut ingenting utan bara låg i soffan och glodde på film och sen gick jag och la mig i sängen tidigt, skönt! Kollade på freaky friday (som jag har sett nån gång förut men det var så länge sen så jag kom inte ihåg) men den var precis lika halv dålig som förra gången jag såg den. Sen i morse kollade jag också på film men då kollade jag på en gammal kultfilm. Sista natten med gänget, den har jag också sett förut men det måste ha varit ännu längre sen :)

Oj vad klockan går fort! Nu måste jag skynda mig till jobbet, puss och kram! /Sussi

Kommentarer
Postat av: Ida

OOOH! de är så roligt att läsa när du uppdaterar. Mattias ser faktiskt lite putt ut! :P Det är skummt de där med lägenheten. Hörs snart! pussa.

Postat av: Roger

Ha ha, nu har jag läst HELA Ida´s frågelista ! :)
Så nu ligger du ett steg efter :) Kram

2006-08-23 @ 12:57:55
URL: http://rogerlast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback