Jag har blivit utmanad av Ida

Jag har blivit utmanad av den underbara Ida... det är väl bäst att jag antar utmaningen:

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1) Trappstädare
2) Förrådsarbetare (gruvan)
3) Ledsagare
4) Vårdarinna

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1) Dirty dancing
2) Grease
3) Alla Beck filmer
4) Alla Wallander filmer

3) Fyra städer jag har bott i:

1) Hedemora hela mitt liv! (än så länge iaf)
2)
3)
4)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

1) Vänner
2) Gilmore girls
3) Room service
4) CSI

5) Fyra ställen jag vill åka till:

1) Sunny beach (bulgarien) 
2) Thailand
3) Portugal
4) Italien

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

1) Bloggar
2) Hotmail
3) Aftonbladet
4) Sen är det nog olika (sitter inte vid datorn varje dag)

7) Fyra favoriträtter:

1) Heta räkor (den jag gör)
2) Kokt potatis och rödspetta
3) Grillat
4) Kasslergratäng (mammas)

8) Fyra ställen där jag trivs:

1) Hemma
2) På jobbet
3) På rolig fest
4)Hos alla mina vänner

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
1) Dom som vill får göra det, tror dock inte nån gör det!
2)
3)
4)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback