Nudå!

Hej hej!!

Nu får det vara slutgnällt! Nu kommer uppdateringen! (Du vet vem du är) :)

Måste bara börja med att skriva att jag precis har skrivit jättelångt men att jag räkade komma åt en knapp som gjorde att allt försvann så jag kommer nog inte skriva så långt igen...

I dag ska jag iväg och jobba och sen åka ut till stugan, min kusin från spanien och hans spanska familj är på besök! Kul att träffa dom! Dom har världens sötaste dotter på kanske 2 år som heter Maria, söt!

Sen i morrn så är det byakampen och då blir det kräftskiva! gott!!

Igår skjutsade jag mona goda vänner Helena och Ida till Uppsala reggae festival och det var det värsta jag gjort! Det gick väl ok på vägen dit men när vi skulle hem (Therese var också med) så körde jag mot rött, på cykelväg och mot enkelriktat. Jag tror inte att nå andra bilar vart sura på mig, alla tutade och vinkade :)

Nu orkar jag inte skriva mer..

Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Ida

du är så söt, tack för skjussen min kära vän! pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback