Hej hej hallå!!

Yyyyyyyyyyeeeeeaaaaaaaaa!

Herregud i mellerud vad jag känner mig konstig idag!! Jag känner mig lycklig, sprudlande och alldeless ledsen samtidigt! Blä

Tänk att få vara pickadulverman i Vilda Västern! Det skulle jag vilja vara :) Varför är det så orättvist? Varför är det inte krig i alla land?

Nu ska jag snart gå och bada lite... Vad har hänt annars då... hmm... jo jag har nog fått tag på en lägenhet iaf så jag är inte hemlös längre! Jippi! Det var väl på tiden!

Idag har jag bokat resa till min familj till Bulgarien-Sunny beach. Härligt för dom. Jag skulle också vilja åka! Förresten så börjar jag bli lite trött på att jobba. Jag skulle vilja vara lite ledig men nu jobbar jag 24 timmar och sen är jag ledig fredag kväll, hela lördag och hela söndag! Underbart!

Ska nog åka till Säter på fredag också, tror att det är nån sorts grej där... tror jag, kanske:) Nej men det skulle vara öltält och sånt iaf. Cruising kanske det var! Jag minns inte.
Det var ett tag sen jag uppdaterade nu, två veckor sen såg jag. Har knappt setat framför datorn på två veckor kan jag säga! Har bara jobbat och jobbat varje dag, förra veckan blev det 74 timmar! Den här veckan blir det ca: 67 tror jag... Det räcker gott och väl för mig!
Det som är jobbigast med att jobba mycket är att man inte hinner träffa sina vänner, jag kan knappt sett mina på hela sommarn känns det som, iaf inte på flera veckor. Saknar er! Alla!
Nu börjar jag om en timme så då måste jag duscha lite, ha det så bra alla glada och hoppas det blir fint väder i morrn!
Pussy / Sussy

Kommentarer
Postat av: Roger

Butterfly, nu ligger du efter med en uppdatering ! :)
Kram på dig!

2006-08-11 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback